ח"כ לזימי: "האמירות של ליברמן נגד החרדים אינן ראויות"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ לזימי: "האמירות של ליברמן נגד החרדים אינן ראויות"

    ח"כ נעמה לזימי במהדורת סוף השבוע: "אני חושבת שהאמירה של ליברמן נגד החרדים היא עלובה, כבר אז אמרתי שזה לא תקין. אני מאמינה בברית עם החברה החרדית; אנחנו עושים את הדרמות מאחורי הקלעים, אבל בסוף מצביעים לפי המשמעת"

    צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נעמה לזימי (העבודה) שוחחה עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על הצעת החוק להעלאת שכר המינימום שעברה אתמול במליאת הכנסת בקריאה טרומית. "עשינו את המקסימום והכי טוב שאפשר ומעז יצא מתוק. אנחנו מיישמים את האידיאולוגיה שלנו יום יום. ברור שזו ממשלת ימין עם רק מעט שמאל, אבל אנחנו אלה שיוזמים את כל הדיונים, הרפורמות והחוקים החברתיים בממשלה הזו לאורך כל הדרך".

    לדבריה "זו ממשלה מורכבת ואני מקווה שבסוף הציבור ידע לתגמל את הח"כים שעובדים עבורו. אני פועלת נגד יוקר המחיה, ואני חושבת שמפלגת העבודה היא קול צלול במאבק הזה. אתמול בקושי רב הצלחנו לייצר הסכמות בקואליציה שלא להתנגד לחוק אקטיבית. לייצר הסכמה שהחוק הזה יעבור, לא באמצעות הפרה של המשמעות הקואליציונית, זה מהלך גדול שעבדנו עליו. אני רואה שגם במצב הפוליטי הזה אפשר לייצר ברית אינטרסים והסכמות".

    היא התייחסה לתוכנית הכלכלית של ליברמן: "הבהרנו שאנחנו לא חותמת גומי ולא נעביר את המתווה של ליברמן כמו שהוא, אתמול הוא הודיע שיהיו שם שינויים דרמטיים". 

    היא נשאלה על התבטאויותיו של שר האוצר נגד החרדים: "אני חושבת שהאמירה של ליברמן נגד החרדים היא עלובה, כבר אז אמרתי שזה לא תקין. אני מאמינה בברית עם החברה החרדית, אתמול העברתי חוק יחד עם גפני. אין לי כוונה להגן על אמירות לא ראויות".

    ביחס לגזירת המעונות, אמר לזימי: "לעניין המעונות יש פתרון פשוט: אני תומכת בחינוך חינם מלידה. שמנו את זה בדרישות לתקציב הבא". עוד אמרה לזימי: "לא הצבענו מעולם בניגוד להחלטת הקואליציה, אנחנו עושים את הדרמות מאחורי הקלעים, אבל בסוף מצביעים לפי המשמעת".



    0 תגובות